Nekonečný kalendář Duše jako múza
Nekonečný kalendář, který můžete používat bez ohledu na letopočet tak dlouho, jak si budete přát. Každý měsíc v něm objevíte jedno inspirativní výtvarné dílo a citát jeho autora. Autoři obrazů jsou členové Skupiny F: Raisa Čampulková, Štěpánka Jislová, Vlasta Handzelová, Vladimír Gaston, Tomáš Malíček, Martina Kratochvílová, Jaroslav Hruška, Christian del Risco, Ivana Dědičíková, Magdaléna Hrušková, Radka Zábojová a Hana Palodová.
Plátěná taška A + Nekonečný kalendář
Plátěná taška s potiskem originálním motivem od Štěpánky Jislové: Trhání plevele. Limitovaná série 200 kusů. Rozměr 40x37 cm, dlouhé ucho k nošení přes rameno.
Nekonečný kalendář, který můžete používat bez ohledu na letopočet tak dlouho, jak si budete přát. Každý měsíc v něm objevíte jedno inspirativní výtvarné dílo a citát jeho autora. Autoři obrazů jsou členové Skupiny F: Raisa Čampulková, Štěpánka Jislová, Vlasta Handzelová, Vladimír Gaston, Tomáš Malíček, Martina Kratochvílová, Jaroslav Hruška, Christian del Risco, Ivana Dědičíková, Magdaléna Hrušková, Radka Zábojová a Hana Palodová.
Plátěná taška B + Nekonečný kalendář
Plátěná taška s potiskem originálním motivem od Štěpánky Jislové: Masožravky. Limitovaná série 200 kusů. Rozměr 40x37 cm, dlouhé ucho k nošení přes rameno.
Nekonečný kalendář, který můžete používat bez ohledu na letopočet tak dlouho, jak si budete přát. Každý měsíc v něm objevíte jedno inspirativní výtvarné dílo a citát jeho autora. Autoři obrazů jsou členové Skupiny F: Raisa Čampulková, Štěpánka Jislová, Vlasta Handzelová, Vladimír Gaston, Tomáš Malíček, Martina Kratochvílová, Jaroslav Hruška, Christian del Risco, Ivana Dědičíková, Magdaléna Hrušková, Radka Zábojová a Hana Palodová.
Tašky A + B + Nekonečný kalendář
Plátěné tašky s potiskem originálním motivem od Štěpánky Jislové ve dvou variantách: Trhání plevele a Masožravky. Limitované série po 200 kusech. Rozměr 40x37 cm, dlouhé ucho k nošení přes rameno.
Nekonečný kalendář, který můžete používat bez ohledu na letopočet tak dlouho, jak si budete přát. Každý měsíc v něm objevíte jedno inspirativní výtvarné dílo a citát jeho autora. Autoři obrazů jsou členové Skupiny F: Raisa Čampulková, Štěpánka Jislová, Vlasta Handzelová, Vladimír Gaston, Tomáš Malíček, Martina Kratochvílová, Jaroslav Hruška, Christian del Risco, Ivana Dědičíková, Magdaléna Hrušková, Radka Zábojová a Hana Palodová.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 1
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 2
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 3
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 4
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 5
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 6
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 7
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 8
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 9
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Tomáš Malíček: Okno do mikrosvěta 10
Kresba kombinovanou technikou na papíře, nedatováno, 210x295 mm, dřevěný rám 240x325 mm, laminováno.
Tomáš Malíček (1984) vytváří ve svých kresbách kontemplativní průhledy do imagináního vnitřního mikrosvěta. Jeho práce vynikají soustředěným a nekonečně trpělivým zpracováním miniaturních prvků, které se v obrovském počtu kumulují a přerůstají v monumentální struktury, zaplňující celou obrazovou plochu. Svým charakterem tak evokují abstraktní kosmické vize Františka Kupky.
Radka Zábojová: Pohádková debata
Kresba textilními barvami na přírodním ručním papíře, 1999, 210x310 mm, dřevěný rám 440x320 mm, plexisklo.
Radka Zábojová (1966) žije v Brně a zabývá se kresbou, malbou, koláží i autorskými ručními kartony. Zdá se, že podstatnou společnou motivací jejích tvůrčích aktivit je směřování k ryze spontánnímu výtvarnému projevu, jenž otevírá cestu do hlubin představ, snových vizí a světa nevědomí. Radka Zábojová iniciovala a nyní vede spolek Ateliér dušetvorby Kvark z.s., který se věnuje podpoře expresivního vyjadřování lidí s duševní citlivostí. Pracuje jako arteterapeutka v psychoterapeutickém kontextu péče o duševní zdraví.
Radka Zábojová: Násobky
Kresba textilními barvami na přírodním ručním papíře, 1999, 210x310 mm, nerámováno.
Radka Zábojová (1966) žije v Brně a zabývá se kresbou, malbou, koláží i autorskými ručními kartony. Zdá se, že podstatnou společnou motivací jejích tvůrčích aktivit je směřování k ryze spontánnímu výtvarnému projevu, jenž otevírá cestu do hlubin představ, snových vizí a světa nevědomí. Radka Zábojová iniciovala a nyní vede spolek Ateliér dušetvorby Kvark z.s., který se věnuje podpoře expresivního vyjadřování lidí s duševní citlivostí. Pracuje jako arteterapeutka v psychoterapeutickém kontextu péče o duševní zdraví.
Radka Zábojová: Hra
Kresba textilními barvami na přírodním ručním papíře, 2000, 310x210 mm, dřevěný rám 440x320 mm, plexisklo.
Radka Zábojová (1966) žije v Brně a zabývá se kresbou, malbou, koláží i autorskými ručními kartony. Zdá se, že podstatnou společnou motivací jejích tvůrčích aktivit je směřování k ryze spontánnímu výtvarnému projevu, jenž otevírá cestu do hlubin představ, snových vizí a světa nevědomí. Radka Zábojová iniciovala a nyní vede spolek Ateliér dušetvorby Kvark z.s., který se věnuje podpoře expresivního vyjadřování lidí s duševní citlivostí. Pracuje jako arteterapeutka v psychoterapeutickém kontextu péče o duševní zdraví.
Tomáš Vaněk: Pocta Khatie Buniatishvili
Digitální grafika, 2020, 45x33 cm, černý kovový rám 54x41 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Nedráždit vidoucího
Digitální grafika, 2022, 45x33 cm, černý kovový rám 54x41 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Flowergirl I
Digitální grafika, 2018, 45x33 cm, černý kovový rám 54x41 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Coming out
Digitální grafika, 2022, 45x33 cm, černý kovový rám 54x41 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Torza ideálů II
Digitální grafika, 2021, 45x33 cm, černý kovový rám 54x41 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Torza ideálů IV
Digitální grafika, 2021, 45x33 cm, černý kovový rám 54x41 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: El Grecova koupelna
Digitální grafika, 2018, 60x45 cm, černý kovový rám 71x55 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Dámy s hranostajem
Digitální grafika, 2020, 60x45 cm, černý kovový rám 71x55 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Charybda
Digitální grafika, 2020, 60x45 cm, černý kovový rám 71x55 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Tomáš Vaněk: Zkaženost
Digitální grafika, 2020, 60x45 cm, černý kovový rám 71x55 cm, pasparta, plexisklo.
Tomáš Vaněk (1982) je spisovatel a novinář, který se zabývá projekty na poli duševního zdraví. V jeho digitálních grafikách se prolíná umění starých dob s novodobými akty, směšování vysokého a nízkého přerůstá v radostný estetismus postmoderně-dekadentního střihu.
Hana Palodová: Vodolský kostel
Digitální fotografie, 2021, 420x315 mm, rám 555x440 cm, pasparta, plexisklo.
Hana Palodová pochází z Odolené Vody. Vystudovala Vyšší odbornou školu publicistiky v Praze. Fotografuje pro radost již od svých 11 let, kdy od táty dostala starou analogovou Minoltu. Nějaký čas pracovala jako redaktorka pro České galerie, kde navázala kontakt se Skupinou F.
Hana Palodová: Bez názvu
Digitální fotografie, 2021, 335x315 mm, dřevěný rám 520x485 mm, plexisklo.
Hana Palodová pochází z Odolené Vody. Vystudovala Vyšší odbornou školu publicistiky v Praze. Fotografuje pro radost již od svých 11 let, kdy od táty dostala starou analogovou Minoltu. Nějaký čas pracovala jako redaktorka pro České galerie, kde navázala kontakt se Skupinou F.
Tamara Šipicki: Modrá Bromatea
Malba olejem na plátně, 2019, 500x450 mm, dřevěný lištový rám 525x470 mm.
Tamara Šipicki (1995) se narodila v Pančevě v Srbsku. Vystudovala obor malířství na Akademii výtvarných umění v Belehradě. Od roku 2019 žije a pracuje v Praze jako malířka a grafička ve svobodném povolaní.
Martina Tichá: Krize víry II
Malba akrylem na plátně, struktura, 2021, 50x50 cm, blindrám
Martina Tichá (1973) vyjadřuje malbou své vnitřní pocity a duševní stavy. Její obrazy mají vždy skrytý symbolický obsah nezávisle na tom, zda jsou povahou abstraktní či figurativní. Například častý motiv červené koule je symbolem duše, podobně symbolickou hodnotu nabývají i použité barvy. Svůj význam má i pečlivě zpracovaná textura malby. Maluje akrylem na plátně s využitím strukturovací pasty, provázků a přídavných materiálů.
Martina Tichá: Zmizet...
Malba akrylem na plátně, 2021, 80x70 cm, blindrám
Martina Tichá (1973) vyjadřuje malbou své vnitřní pocity a duševní stavy. Její obrazy mají vždy skrytý symbolický obsah nezávisle na tom, zda jsou povahou abstraktní či figurativní. Například častý motiv červené koule je symbolem duše, podobně symbolickou hodnotu nabývají i použité barvy. Svůj význam má i pečlivě zpracovaná textura malby. Maluje akrylem na plátně s využitím strukturovací pasty, provázků a přídavných materiálů.
Radek Habelt: Abstrakce
Malba akrylem na lněném plátně, 2020, 30x49 cm, blindrám.
Radek Habelt (1967) prošel ve zralém věku hlubokou životní a duševní krizí, kterou přetavil ve svět abstraktních obrazů. Od té doby jeho malby, provedené akrylovými barvami na plátně a dotvářené hrotem štětce, vzbudily pozornost doma i v zahraničí. Za svůj největší dosavadní úspěch považuje účast na prestižní výstavě Royal Academy of Art: Summer Exhibition 2019 v Londýně. Jeho tvorba souzní s lyrickou polohou umění informelu, kde jednotlivá emotivní malířská gesta jsou intuitivně propojena v dynamický, přitom však soudržný a harmonicky působící celek.
Tereza Kotek: Brož č. 1
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 2
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 3
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 4
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 5
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 6
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 7
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 8
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 9
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 10
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 11
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Tereza Kotek: Brož č. 12
Brož s reprodukcí originální malby autorky, charakteristický rozměr 45 mm, potisk na překližce, vzadu zavírací špendlík k uchycení na oděvu.
Tereza Kotek (1983) je navzdory autenticitě svého rukopisu výtvarným samoukem. Pro její malířskou techniku je charakteristická kombinace akrylových barev, sprejů a voskových pastelů na plátně. Silný emocionální účinek dosahuje kontrastem jemných a pastózních tahů štětce a výraznou barevností. Motivy z vlastních maleb uplatňuje při výrobě uměleckých broží.
Cristo: Franz Kafka. Proměna
Kombinovaná technika na plátně, nedatováno, 40x40 cm, černý kovový rám.
Cristo (1975) je kubánský umělec (vlastním jménem Cristian del Risco), který část dětství strávil v bývalém Československu a v roce 1991 odešel do USA. Od roku 2003 žije opět v Praze, kde se také oženil. Cristova díla jsou mixem různých kulturních vlivů s prvky křesťanského umění, art brut, graffiti, neoexpresionismu a abstrakce. Jeho tvorba je velmi osobní autentickou výpovědí – často do obrazů píše vzkazy, odkazy, čas dokončení, texty písní či vlastní myšlenky. Ve své tvorbě se také nechává inspirovat naivním dětským výtvarným projevem, který jej nepřestává udivovat u vlastních dětí – Marie a Kryštofa.
Cristo: Lana del Rey
Kombinovaná technika na plátně, nedatováno, 90x60 cm.
Cristo (1975) je kubánský umělec (vlastním jménem Cristian del Risco), který část dětství strávil v bývalém Československu a v roce 1991 odešel do USA. Od roku 2003 žije opět v Praze, kde se také oženil. Cristova díla jsou mixem různých kulturních vlivů s prvky křesťanského umění, art brut, graffiti, neoexpresionismu a abstrakce. Jeho tvorba je velmi osobní autentickou výpovědí – často do obrazů píše vzkazy, odkazy, čas dokončení, texty písní či vlastní myšlenky. Ve své tvorbě se také nechává inspirovat naivním dětským výtvarným projevem, který jej nepřestává udivovat u vlastních dětí – Marie a Kryštofa.
Cristo: Bob Marley
Kombinovaná technika na plátně, nedatováno, 90x60 cm.
Cristo (1975) je kubánský umělec (vlastním jménem Cristian del Risco), který část dětství strávil v bývalém Československu a v roce 1991 odešel do USA. Od roku 2003 žije opět v Praze, kde se také oženil. Cristova díla jsou mixem různých kulturních vlivů s prvky křesťanského umění, art brut, graffiti, neoexpresionismu a abstrakce. Jeho tvorba je velmi osobní autentickou výpovědí – často do obrazů píše vzkazy, odkazy, čas dokončení, texty písní či vlastní myšlenky. Ve své tvorbě se také nechává inspirovat naivním dětským výtvarným projevem, který jej nepřestává udivovat u vlastních dětí – Marie a Kryštofa.
Cristo: Gold Crown. Basquiat
Kombinovaná technika na plátně, nedatováno, 100x100 cm.
Cristo (1975) je kubánský umělec (vlastním jménem Cristian del Risco), který část dětství strávil v bývalém Československu a v roce 1991 odešel do USA. Od roku 2003 žije opět v Praze, kde se také oženil. Cristova díla jsou mixem různých kulturních vlivů s prvky křesťanského umění, art brut, graffiti, neoexpresionismu a abstrakce. Jeho tvorba je velmi osobní autentickou výpovědí – často do obrazů píše vzkazy, odkazy, čas dokončení, texty písní či vlastní myšlenky. Ve své tvorbě se také nechává inspirovat naivním dětským výtvarným projevem, který jej nepřestává udivovat u vlastních dětí – Marie a Kryštofa.